Τεχνική Υποστήριξη ΕΛΜΗ SYSTEMS: 210 2002 200 210 2002 300

Υπηρεσίες

Consultancy Services

Η ΕΛΜΗSYSTEMS προσφέρει συγκεκριμένες υπηρεσίες σημαντικής αξίας, προκειμένου ο πελάτης να χαράξει σωστά την νέα στρατηγική για το πληροφοριακό του σύστημα. Οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν :


Σχεδιασμός αρχιτεκτονικής πληροφοριακού συστήματος

Με την υπηρεσία σχεδιασμού αρχιτεκτονικής πληροφοριακού συστήματος αναλύεται σε βάθος όλη η δομή του υπάρχοντος συστήματος και προτείνονται συγκεκριμένα σενάρια, βασισμένα σε νέες τεχνολογίες και πρακτικές για την υλοποίηση σύνθετων πληροφοριακών συστημάτων On-premise ή στο Cloud.


Σχεδιασμός λύσεων υψηλής διαθεσιμότητας

Μέσω της υπηρεσίας σχεδιασμού λύσεων υψηλής διαθεσιμότητας η Δ/νση Ανάπτυξης της ΕΛΜΗSYSTEMS μελετά και αναλύει τις υπάρχουσες ή και τις πιθανές νέες προς εγκατάσταση εφαρμογές, το υπάρχον επίπεδο διαθεσιμότητας και ασφάλειας των συστημάτων και του δικτύου και τα μελλοντικά πιθανά σχέδια επέκτασης. Μετά την συλλογή όλων των απαραίτητων πληροφοριών δίδονται προτάσεις για συνθέσεις συστημάτων προδιαγραφών υψηλής διαθεσιμότητας οι οποίες θα ικανοποιούν άμεσα τις ανάγκες της επιχείρησης, αλλά και θα καλύπτουν τα μελλοντικά σχέδια επέκτασης.

Implementation Services

Η ΕΛΜΗSYSTΕMS μέσω της μακρόχρονης εμπειρίας και εξειδικευμένης τεχνογνωσίας που διαθέτει για τον σχεδιασμό σύνθετων πληροφοριακών έργων, προσφέρει όλες τις υπηρεσίες που απαιτούνται για την υλοποίηση και διαχείριση του συνόλου της τεχνολογικής υποδομής της επιχείρησης σας.

Έμπειροι μηχανικοί συστημάτων με συσσωρευμένη τεχνογνωσία θα αναλάβουν την υλοποίηση του έργου με δοκιμασμένη μεθοδολογία, συνδυάζοντας τεχνικές και εργαλεία προσαρμοσμένα στις ανάγκες του πελάτη.Οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν

Infrastructure and Data Center transformation

Business continuity

IT consolidation

Technology refreshments

Blades infrastructure

Virtualization

Virtualization

Storage infrastructure

Networking

Telephony / VoIP etc.

IT more complex than ever, say 93 per cent of UK CIOs *

* Nine out of ten UK CIOs (93%) believe that IT complexity has increased, according to research released October 9th 2015 by Trustmarque Solutions Limited (“Trustmarque”).

Support Managed Services

Σήμερα τα converged & virtualized σύνθετα πληροφοριακά περιβάλλοντα προσφέρουν πλεονεκτήματα που κάνουν πραγματικά την διαφορά για τις επιχειρήσεις. Αλλά για την πλήρη  αξιοποίηση αυτών των πλεονεκτημάτων η επιχείρηση έχει ανάγκη για κάτι παραπάνω από την συνηθισμένη “business-as-usual” τύπου υποστήριξη.

cog_png

Τα Technology Support Services της ΕΛΜΗSystems μαζί με τα εργαλεία που ενσωματώνουν τα Converged συστήματα, προλαμβάνουν αστοχίες και δυσλειτουργίες πριν αυτές συμβούν,  μειώνοντας σημαντικά τον χρόνο αποκατάστασης των προβλημάτων.

Η υπηρεσία ASP Advanced Support Package, βοηθά τις επιχειρήσεις να προλαμβάνουν τα προβλήματα πριν αυτά συμβούν, όπως και να παραμένουν ενημερωμένοι αλλά και με πλήρη έλεγχο των υποδομών τους.

cogs_png

Η υπηρεσία Advanced Support
Package κάνει χρήση τεχνολογιών απομακρυσμένης διαχείρισης και ανθρώπινου δυναμικού για την παροχή συμβουλών και προτάσεων αλλά και με την δυνατότητα on-site εξειδικευμένου προσωπικού για την γρήγορη και αποτελεσματική  αντιμετώπιση των προβλημάτων.

Outsourcing Services

Οι σημερινές τάσεις της αγοράς επιβάλουν την συνεχή μείωση του κόστους λειτουργίας των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένου και του ΙΤ, ενώ ταυτόχρονα οι ανάγκες και η πολυπλοκότητα των σημερινών πληροφοριακών συστημάτων μεγαλώνουν μέρα με την μέρα.

Η ΕΛΜΗSYSTΕMS διαθέτει άριστα εκπαιδευμένους και πιστοποιημένους σε διαφορετικές τεχνολογίες μηχανικούς τους οποίους μπορεί να διαθέσει στους πελάτες της είτε για την λειτουργική υποστήριξη των πληροφοριακών τους συστημάτων είτε για ειδικά έργα.

Η υπηρεσία καλύπτει τις διαρκείς ή έκτακτες ανάγκες για άμεση στελέχωση της επιχείρησης σας με εξειδικευμένο δυναμικό διαφορετικών ειδικοτήτων και για όσο διάστημα απαιτείται με συγκεκριμένο SLA.

Help Desk Services

Η ΕΛΜΗSYSTEMS διαθέτει ένα άρτια οργανωμένο help-desk το οποίο εξυπηρετεί τους πελάτες μας και παρέχει υπηρεσίες τηλεφωνικής υποστήριξης. Επιπλέον προσφέρει την δυνατότητα στους πελάτες της που διαθέτουν συμβόλαιο τεχνικής υποστήριξης γραμμή επικοινωνίας για τηλεφωνική υποστήριξη όλες τις ημέρες του χρόνου και όλο το 24ωρο (24x7x365).

<div style="color: rgb(105, 110, 110); font-size: 25px; font-weight: 300;

Βασικά σημεία υπεροχής των Υπηρεσιών Τεχνικής Υποστήριξης της ΕΛΜΗSystems
01
Εμπειρία, άριστη τεχνογνωσία των τεχνικών και μεθοδολογία στην αντιμετώπιση Τεχνικών προβλημάτων
02
Διαρκής ενημέρωση και εκπαίδευση με παρακολούθηση σεμιναρίων
03
Άριστη εκπαίδευση όσον αφορά την επικοινωνία με τον πελάτη
04
Όλοι οι μηχανικοί οι οποίοι στηρίξουν τις εν λόγω υπηρεσίες είναι πιστοποιημένοι στο αντικείμενο ευθύνης τους και διαθέτουν σημαντική εμπειρία στην αντιμετώπιση προβλημάτων και δυσλειτουργίας σύνθετων και απαιτητικών εγκαταστάσεων

Η υποστήριξη των πελατών αποτελεί για εμάς μέγιστη προτεραιότητα και το έμπειρο προσωπικό μας είναι πάντα έτοιμο να απαντήσει σε ερωτήσεις και να επιλύσει τεχνικά προβλήματα.